.....

عشق سرخ

عشق سرخ

دختری از پسری پرسید که آیا اونو قشنگ می دونه؟

 

پسر جواب داد : نه

 

دختر پرسید: آیا دلش می خواد تا آخر عمر باهاش بمونه؟

 

گفت: نه

 

سپس پرسید که اگرترکش کنه گریه می کنه؟

 

پسر دوباره تکرار کرد : نه

 

دختر خیلی ناراحت شد....وقتی خواست بره در حالی که اشک از چشمانش جاری می شد ...پسر بازوهاشو

 

گرفت و گفت:

 

تو قشنگ نیستی بلکه زیبایی...من نمی خوام که تا ابد با تو باشم من نیاز دارم که تا آخر عمرم با تو

 

بمونم... و اگر تو بری من گریه نمی کنم بلکه می میرم



Code Center

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در چهار شنبه 28 آبان 1393برچسب:,ساعت 10:24 توسط فاطمه|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir