عاشقتم

عشق سرخ

عشق سرخ

تو شکوفه ای در کویر دلم هستی

تنها یار و همدم زندگی ام هستی

چه بخواهی ، چه نخواهی تا ابد در قلب من هستی

دوستت دارم ، به خدا تنها تو را دارم ،

عاشق توام ، دیوانه آن نگاه پر مهر توام

تو برایم بهترین هستی ،  

دنیا را نمیخواهم ،  

تو زندگی من هستی

بیا در آغوشم ، بگذار تو را ببوسم ،  

میخواهم در گرمی آغوشت بسوزم.

به من نگاه کن ، بگذار تا میتوانم تو را ببینم ،

آنقدر ببینم تا از شوق دیدنت بمیرم.

بگذار دستانت را بگیرم ، تا آرام بگیرم  

از اینکه تو عشقمی و من عاشقترینم.

تو مال منی عزیزم ، این رویا نیست ای بهترینم ، 

این را به خاطر بسپار که تا ابد در قلب منی نازنینم

این فریادیست از سوی قلب من،  

دوستت دارم عشق من ،

این احساسیت از سوی قلب من ،

همیشه بدان که تا ابد نه من بی تو هستم نه تو بی من!

ستاره ای هستی همیشه درخشان ،

جایگاه تو بالاتر از آسمان ،

قسم به عشق پاکمان ،

عاشقت میمانم تا پای جان.



Code Center

نظرات شما عزیزان:

مترسک شکسته
ساعت17:48---23 آذر 1393
نفرین به این دنیای لعنتی که عاشقا بهم نمیرسند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
نوشته شده در جمعه 14 آذر 1393برچسب:,ساعت 12:27 توسط فاطمه|

آخرين مطالب
Design By : ghalebeweblog.ir